Klachten
BNP Paribas Markets wil dat u tevreden bent over onze service. Daarom werken we steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Als u een vraag, klacht of suggestie hebt waarmee wij onze service verder kunnen verbeteren, laat ons dit dan weten. Wij luisteren naar u en zoeken naar een passende oplossing.
Indien uw vraag, klacht of suggestie zonder aanvullend onderzoek kan worden beantwoord, dan wordt u direct over de uitkomst geïnformeerd. Is dat niet mogelijk, dan ontvangt u doorgaans binnen vijf werkdagen bericht van de afdeling die uw vraag, klacht of suggestie in behandeling neemt. Dit bericht bestaat uit:
- het antwoord op of de oplossing voor uw vraag, klacht of suggestie, of;
- een ontvangstbevestiging, inclusief informatie over wie uw melding in behandeling heeft, een dossiernummer, de verwachte afhandeldatum en een telefoonnummer dat u kunt bellen voor aanvullende vragen of opmerkingen.
- BNP Paribas tracht uw klacht binnen 6 weken te behandelen. Indien BNP Paribas meer tijd nodig heeft om de klacht te beoordelen, zullen wij u hiervan tijdig op de hoogte brengen.
Urgente klachten: Indien u een probleem of onduidelijkheid heeft met betrekking tot een dringende handelssituatie die mogelijk tot een klacht kan leiden, dan vragen wij u direct telefoniisch contact met ons op te nemen. Dat via 0900 MARKETS (0900 6275387) of +31 20 550 1150 vanuit het buitenland. Wij kunnen u dan m ogelijk direct duidelijkheid verschaffen of samen met u kijken hoe het beste met de situatie omgegaan moet worden.